Een uitgebreid cliëntvolgsysteem gericht op samenwerking. Centra voor Jeugd en Gezin (CJG) geven informatie en advies aan opvoeders, maar beantwoorden ook vragen van professionals. Dit wordt efficiënt geregistreerd in RIS CJG. Bovendien biedt RIS CJG uitkomst bij casusoverleg en communicatie met ketenpartners. De backoffice-activiteiten worden ondersteund door het delen van informatie en kennis.
Uiteraard levert deze online, volledig beveiligde applicatie, uitgebreide managementinformatie met een simpele muisklik. RIS CJG wordt zo ingericht dat het precies past in uw lokale situatie en werkwijze. Tot slot ondersteunt RIS CJG de communicatie tussen professionals en de verbetering van de samenwerking.
Andere RIS varianten en modules
RIS Vroeg Eropaf

RIS Vroeg Eropaf
Het opvangen, matchen en opvolgen van problematische financiële signalen binnen huishoudens
RIS Goede start

RIS voor een Goede- en Kansrijke Start
Het vergroten van zelfredzaamheid voor jonge kwetsbare gezinnen gedurende de eerste 1000 dagen
RIS CJG

RIS Centra voor Jeugd en Gezin
Cliëntvolgsysteem gericht op de samenwerking tussen centra voor Jeugd en Gezin (CJG), opvoeders en professionals
RIS Z&O

RIS Zorg & Overlast
Voor de registratie van meldingen en signalen van zorg- en overlastsituaties.
RIS WMO

RIS WMO
Ondersteunen van loketconsulenten bij de uitvoering van de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO)
RIS Rood

RIS Rood
Volledig op maat gemaakte applicatie om mensenhandel en andere misstanden in de raamprostitutie tegen te gaan.
RIS Welzijn

RIS Welzijn
Cliëntvolgsyteem voor gebruik in alle werksoorten, bijv. (school)maatschappelijk werk, ouderenwerk, groepswerk en sociaal raadsliedenwerk.
RIS ST

RIS Sociaal team
Praktische ondersteuning voor het Sociaal Wijkteam, zónder dat dit een hoge registratielast met zich meebrengt
Korte lijntjes
Natuurlijk heeft u één vast aanspreekpunt binnen ons bedrijf, maar u kunt ook altijd onze andere korte lijntjes gebruiken. Even een belletje of een mailtje en we gaan voor u aan de slag.