Onze werkwijze
Om iedere opdracht volgens afspraak en succesvol af te ronden werken we met dit stappenplan.

Stap 1. Inventariseren
We gaan graag in op uw uitnodiging om uw vraag te bespreken. Voor korte of langdurige maatwerkprojecten, of het op maat inrichten van een bestaande applicatie.
Tijdens de eerste afspraak verkent onze ervaren accountmanager samen met u de scope van de opdracht en we verzamelen alle input. De accountmanager is uw vaste aanspreekpunt en zal een belangrijke rol spelen in de rest van het proces.
We maken een verslag en stemmen dit met u af, zodat de scope van de opdracht voor iedereen helder is.

Stap 2. Opstellen plan & offerte
Inforing werkt het plan en de offerte uit. Dit plan bevat een functionele omschrijving van het gewenste project. Bij een bestaande applicatie maken we een demo-versie op basis van uw wensen.

Stap 3. Presentatie plan & offerte
Tijdens een tweede afspraak presenteert de accountmanager het plan en de offerte. Dit is een interactieve sessie, u kunt direct vertellen wat u van ons plan vindt. Na deze sessie maken we in overleg met u een definitief plan. Zodra we het samen eens zijn over de opdracht, leveren we de definitieve offerte.

Stap 4. Inrichten applicatie
Nu kunnen we echt aan de slag! We formeren een ontwikkelteam met de best passende ontwikkelaars en een projectleider. Dit team maakt een werkende applicatie. Dit kan een website zijn, een volledig op maat gemaakte applicatie, of een standaard applicatie ingericht naar uw wensen.
We ontwikkelen via de Agile scrum methodiek, in korte sprints onder supervisie van onze projectleider en de accountmanager.

Stap 5. Demonstratie applicatie
De accountmanager presenteert de demo-applicatie aan u en uw collega’s. Alle bevindingen verwerken we in een verslag, en dit delen we met u.

Stap 6. Finaliseren applicatie
Het ontwikkelteam gaat met de bevindingen aan de slag en levert een productieversie van de applicatie op.
Het voordeel van de Agile scrum methodiek is dat de projectleider en de accountmanager tijdig kunnen bijsturen.

Stap 7. Demonstratie productieversie
De accountmanager komt de productieversie demonstreren.
Als er nog bevindingen zijn gaan we terug naar stap 6 totdat de productieversie wat u betreft productieklaar is.
Is de applicatie helemaal naar wens, dan bespreken we het moment voor live-gang.

Stap 8. Evaluatie/nazorg
Na oplevering blijven we natuurlijk in contact. We blijven samen op zoek naar manieren om het product te verbeteren. Onze helpdesk staat klaar om vragen te beantwoorden van alle gebruikers.
Eigen platform
Wij bieden private cloud oplossingen via ons eigen platform. Dit betekent complete controle in een afgeschermde omgeving 100% gehost op Nederlandse bodem.
Korte lijntjes
Natuurlijk heeft u één vast aanspreekpunt binnen ons bedrijf, maar u kunt ook altijd onze andere korte lijntjes gebruiken. Even een belletje of een mailtje en we gaan voor u aan de slag.